Zvyšte efektivitu Vašeho podnikání s moderní, robusní a plně škálovatelnou pobočkovou ústřednou nové generace. Díky moderním funkcionalitám vyhovuje na jakékoliv firemní hlasové řešení.
iPBX ústředna je moderní digitální telefonní ústředna naplno využívající všech předností IP telefonie (VoIP) a sjednocené komunikace (unified communications). Díky maximálnímu důrazu na otevřené standardy (SOAP) umožňuje snadnou integraci s podnikovými informačními systémy (ERP, CRM). Usnadňuje tak optimalizaci výdajů na firemní komunikace a zefektivňuje podnikové procesy.
Virtuální nebo fyzické provedení
Telefonní iPBX ústředna je dostupná buď ve virtuálním (tj. poskytovatelem hostovaném), nebo ve fyzickém provedení. Je vhodná pro menší firmy/společnosti od několika telefonních linek, nebo pro středně velké, nebo velké firmy/společnosti ze stovkami telefonních linek.
Propracované webové prostředí v češtině
Všechny funkce telefonní iPBX ústředny jsou přístupné prostřednictvím dvouúrovňového webového rozhraní. Pro administrátory je dostupný průvodce pro rychlé vytvoření nové telefonní linky a také grafický konfigurátor telefonu. Standardní součástí ústředny je také modul pro CallCentra a řízení agentu CallCenter. Své webové rozhraní má také každá zřízená telefonní linka. Uživatelé v tomto rozhraní naleznou například výpis hovoru na dané lince anebo zde mohou snadno a rychle nastavit podmínky pro přesměrování hovoru.
Otevřenost a nezávislost
iPBX ústředna vyniká svojí otevřeností k integraci s informačními systémy třetích stran. Chcete integrovat telefonní funkce do svého IS (CRM, ERP)? Díky rozhraní SOAP není nic jednoduššího.
Volání přímo s MS Outlook díky TAPI, virtuální fax, voicemail
iPBX ústředna je vybavena TAPI rozhraním, díky kterému lze zavolat jakýkoliv kontakt na 1 kliknutí přímo z adresáře aplikace MS Outlook. Samozřejmou součástí je služba virtuálního faxu - všechny přijaté faxové zprávy dorazí do vaší e-mailové schránky - a také funkce hlasové pošty, tzv. voicemail. V neposlední řadě lze díky ústředně snadno vytvořit a nastavit také vlastní IVR (Interactive Voice Response) systém pro automatické odbavování a směrování příchozích volání.
Interoperabilita telefonní ústředny
- Telefonní ústřednu lze připojit všemi tradičními telefonními rozhraními.
- Lze připojit IP telefony, GSM brány, faxy a IP převodníky.
- Více telefonních ústředen lze využít pro vzájemné zálohování proti poruše.
Funkce systému
- Automatická volba směrování (ARS)
- Směrovaní s minimalizaci nákladů (LCR)
- Hudba na pozadí (BGM)
- Správa nákladů
- CTI (TAPI)
- Zaparkování hovoru s indikaci
- Skupina převzetí hovoru (Call Pickup Group)
- Směrovaní dle čísla volajícího (CLI)
- Třídy služeb (COS)
- Zpožděné vyzvánění
- Přímé připojeni (DIL)
- Přímé vnitřní vytáčení (DID)
- Přímý přístup k vnitřnímu systému (DISA)
- Dveřní telefon / elektrický vrátný
- Potlačení echa
- Zamčení pobočky
- Tísňová volání
- Flexibilní plán číslovaní (neomezeny)
- Plovoucí pobočky
- Úvodní hlášení
- Funkce Incoming Group (Hunting Group)
- Přesměrování volání – obsazeno
- Přesměrování volání – volaný nepřijímá
- Přesměrování volání – okamžitě
- Přesměrování volání – následuj mně
- Manažerské funkce
- Vícejazyčná podpora
- On-line diagnostika
- Funkce pro operátory
- PC programovaní
- Skupina externího hlášení (Paging Group)
- Autokonfigurace
- Dálková kontrola stavu pobočky via DISA
- Skupinové vyzvánění
- Záznam informací o hovorech (CDR)
- Časové režimy (Den / Noc )
- Zákaz meziměstských volání
- Vnější skupina (Trunk Group)
- Jednotná distribuce hovorů (UCD)
- Funkce User Group
- Funkce VIP-Call
- Vizuální identifikace volajícího
- Call centrum
- XML
- LDAP
Funkce poboček
- Konference 3 účastníků
- Střetávací konference
- Zadání kódu účtu
- Soukromý hovor
- Identifikace volajícího CLIP
- Přesměrovaní hovorů (všechny hovory, obsazeno, obsazeno / nezvedá, funkce Follow Me)
- Přidržení hovoru
- Převzetí hovoru (řízené, skupinové)
- Předání hovoru (filtrované, nefiltrované, předání jedním tlačítkem, opětovné vyvolání předání) - Přímé převzetí jedním tlačítkem
- Nerušit (DND)
- DSS konzole
- Adresář pobočky
- Přistup zvenčí
- Flexibilní tlačítka
- Duplexní hlasitý telefon – interkom - Hands-free režim
- Výběr sluchátko / Náhlavní souprava
- Velký podsvícený LCD displej
- Přihlašování / odhlašování agenta
- Čekající zprávy
- Vícejazyčný displej
- Hudba pro čekající hovory
- Odposlech hovoru
- Jednotlačítkové vytáčení
- Systém externího hlášení – paging, rozhlas
- Opakované vytáčení posledního čísla
- Ovládaní ze vzdáleného počítače
- Zrychlené vytáčení – osobní / systémové
- Zobrazení data a času
- Přenositelné služby – volání na vlastní účet
Funkce hlasové pošty
- Automatická konfigurace – rychlé nastavení
- Přesměrování hovorů do VM
- Uvedení identifikace volajícího ve VM
- Integrace elektronické pošty
- MWI
Funkce DECT
- Automatické předávání
- Kompatibilita s náhlavní soupravou
- Seznam příchozích a odchozích hovorů
- Vibrační vyzvánění
Hlasové kodeky
- G.711
- G.722
- G.723.1
- G.726
- G.729
- GSM
- iLBC
Protokoly
- IAX™ (Inter-Asterisk Exchange)
- SIP (Session Initiation Protocol)
Tradiční telefonní rozhraní
Jak službu objednat, nebo získat více informací?
Využijte jeden z nabízených způsobů:
1. volejte infolinku (+420) 484 840 000, GSM: (+420) 772 720 000
2. vyplňte poptávkový, nebo kontaktní formulář a vyčkejte na telefonát našeho obchodníka
3. navštivte nás osobně na provozovně naší společnosti na adrese 28. října 111, 511 01 Turnov, rádi Vás osobně poznáme.