484 840 000

Moderní pobočkové ústředny - PAMTEL iPBX

Zvyšte efektivitu Vašeho podnikání s moderní, robusní a plně škálovatelnou pobočkovou ústřednou nové generace. Díky moderním funkcionalitám vyhovuje na jakékoliv firemní hlasové řešení.

iPBX ústředna je moderní digitální telefonní ústředna naplno využívající všech předností IP telefonie (VoIP) a sjednocené komunikace (unified communications). Díky maximálnímu důrazu na otevřené standardy (SOAP) umožňuje snadnou integraci s podnikovými informačními systémy (ERP, CRM). Usnadňuje tak optimalizaci výdajů na firemní komunikace a zefektivňuje podnikové procesy.

 

Více o ústřednách PAMTEL iPBX

 

Virtuální nebo fyzické provedení

Telefonní iPBX ústředna je dostupná buď ve virtuálním (tj. poskytovatelem hostovaném), nebo ve fyzickém provedení. Je vhodná pro menší firmy/společnosti od několika telefonních linek, nebo pro středně velké, nebo velké firmy/společnosti ze stovkami telefonních linek.

Propracované webové prostředí v češtině

Všechny funkce telefonní iPBX ústředny jsou přístupné prostřednictvím dvouúrovňového webového rozhraní. Pro administrátory je dostupný průvodce pro rychlé vytvoření nové telefonní linky a také grafický konfigurátor telefonu. Standardní součástí ústředny je také modul pro CallCentra a řízení agentu CallCenter. Své webové rozhraní má také každá zřízená telefonní linka. Uživatelé v tomto rozhraní naleznou například výpis hovoru na dané lince anebo zde mohou snadno a rychle nastavit podmínky pro přesměrování hovoru.

Otevřenost a nezávislost

iPBX ústředna vyniká svojí otevřeností k integraci s informačními systémy třetích stran. Chcete integrovat telefonní funkce do svého IS (CRM, ERP)? Díky rozhraní SOAP není nic jednoduššího.

Volání přímo s MS Outlook díky TAPI, virtuální fax, voicemail

iPBX ústředna je vybavena TAPI rozhraním, díky kterému lze zavolat jakýkoliv kontakt na 1 kliknutí přímo z adresáře aplikace MS Outlook. Samozřejmou součástí je služba virtuálního faxu - všechny přijaté faxové zprávy dorazí do vaší e-mailové schránky - a také funkce hlasové pošty, tzv. voicemail. V neposlední řadě lze díky ústředně snadno vytvořit a nastavit také vlastní IVR (Interactive Voice Response) systém pro automatické odbavování a směrování příchozích volání.

Interoperabilita telefonní ústředny

  • Telefonní ústřednu lze připojit všemi tradičními telefonními rozhraními.
  • Lze připojit IP telefony, GSM brány, faxy a IP převodníky.
  • Více telefonních ústředen lze využít pro vzájemné zálohování proti poruše.

Funkce systému

  • Automatická volba směrování (ARS)
  • Směrovaní s minimalizaci nákladů (LCR)
  • Hudba na pozadí (BGM)
  • Správa nákladů
  • CTI (TAPI)
  • Zaparkování hovoru s indikaci
  • Skupina převzetí hovoru (Call Pickup Group)
  • Směrovaní dle čísla volajícího (CLI)
  • Třídy služeb (COS)
  • Zpožděné vyzvánění
  • Přímé připojeni (DIL)
  • Přímé vnitřní vytáčení (DID)
  • Přímý přístup k vnitřnímu systému (DISA)
  • Dveřní telefon / elektrický vrátný
  • Potlačení echa
  • Zamčení pobočky
  • Tísňová volání
  • Flexibilní plán číslovaní (neomezeny)
  • Plovoucí pobočky
  • Úvodní hlášení
  • Funkce Incoming Group (Hunting Group)
  • Přesměrování volání – obsazeno
  • Přesměrování volání – volaný nepřijímá
  • Přesměrování volání – okamžitě
  • Přesměrování volání – následuj mně
  • Manažerské funkce
  • Vícejazyčná podpora
  • On-line diagnostika
  • Funkce pro operátory
  • PC programovaní
  • Skupina externího hlášení (Paging Group)
  • Autokonfigurace
  • Dálková kontrola stavu pobočky via DISA
  • Skupinové vyzvánění
  • Záznam informací o hovorech (CDR)
  • Časové režimy (Den / Noc )
  • Zákaz meziměstských volání
  • Vnější skupina (Trunk Group)
  • Jednotná distribuce hovorů (UCD)
  • Funkce User Group
  • Funkce VIP-Call
  • Vizuální identifikace volajícího
  • Call centrum
  • XML
  • LDAP

Funkce poboček

  • Konference 3 účastníků
  • Střetávací konference
  • Zadání kódu účtu
  • Soukromý hovor
  • Identifikace volajícího CLIP
  • Přesměrovaní hovorů (všechny hovory, obsazeno, obsazeno / nezvedá, funkce Follow Me)
  • Přidržení hovoru
  • Převzetí hovoru (řízené, skupinové)
  • Předání hovoru (filtrované, nefiltrované, předání jedním tlačítkem, opětovné vyvolání předání) - Přímé převzetí jedním tlačítkem
  • Nerušit (DND)
  • DSS konzole
  • Adresář pobočky
  • Přistup zvenčí
  • Flexibilní tlačítka
  • Duplexní hlasitý telefon – interkom - Hands-free režim
  • Výběr sluchátko / Náhlavní souprava
  • Velký podsvícený LCD displej
  • Přihlašování / odhlašování agenta
  • Čekající zprávy
  • Vícejazyčný displej
  • Hudba pro čekající hovory
  • Odposlech hovoru
  • Jednotlačítkové vytáčení
  • Systém externího hlášení – paging, rozhlas
  • Opakované vytáčení posledního čísla
  • Ovládaní ze vzdáleného počítače
  • Zrychlené vytáčení – osobní / systémové
  • Zobrazení data a času
  • Přenositelné služby – volání na vlastní účet

Funkce hlasové pošty

  • Automatická konfigurace – rychlé nastavení
  • Přesměrování hovorů do VM
  • Uvedení identifikace volajícího ve VM
  • Integrace elektronické pošty
  • MWI

Funkce DECT

  • Automatické předávání
  • Kompatibilita s náhlavní soupravou
  • Seznam příchozích a odchozích hovorů
  • Vibrační vyzvánění

Hlasové kodeky

  • G.711
  • G.722
  • G.723.1
  • G.726
  • G.729
  • GSM
  • iLBC

Protokoly

  • IAX™ (Inter-Asterisk Exchange)
  • SIP (Session Initiation Protocol)

Tradiční telefonní rozhraní

  • FXS
  • FXO
  • BRI
  • PRI
  • GSM

Jak službu objednat, nebo získat více informací?

Využijte jeden z nabízených způsobů:
1. volejte infolinku (+420) 484 840 000, GSM: (+420) 772 720 000
2. vyplňte poptávkový, nebo kontaktní formulář a vyčkejte na telefonát našeho obchodníka
3. navštivte nás osobně na provozovně naší společnosti na adrese 28. října 111, 511 01 Turnov, rádi Vás osobně poznáme.

 


Zákaznický servis

Neváhejte a volejte:

484 840 000
772 720 000