484 840 000

Nastavení SMTP serveru u poštovního klienta - Outlook Express

Tento návod je určen pro uživatele, kteří jsou připojeny se svým PC, nebo notebookem k datové síti PAMICO. Pomocí návodu provedete správné nastavení Vámi používaného poštovního klienta tak, aby z něj bylo možné odesílat emaily.

 

Spusťte Outlook Express.
Při prvním spuštění se automaticky otevře Průvodce připojením k internetu. Do kolonky Zobrazované jméno vyplňte jméno, které bude uvedeno při odesílání e-mailů. Klikněte na tlačítko „Další“.

 

V dalším okně zadejte Vaší e-mailovou adresu a klikněte na tlačítko „Další“.

 

Pokud k automatickému otevření Průvodce připojením k internetu nedojde, postupujte takto:
Na nástrojové liště klikněte na „Nástroje“ a v roletkovém menu zvolte „Účty…“

 

V nově otevřeném okně klikněte na tlačítko „Přidat“ a ze zobrazených možností zvolte Pošta.

 

V následujícím okně zvolte Typ serveru příchozí pošty. U většiny e-mailových účtů se volí typ POP3.

Do kolonky „Server příchozí pošty“ vyplňte POP3 nebo IMAP Vašeho zřizovatele e-mailové schránky (např. pro Seznam.cz je to: pop3.seznam.cz).

Do kolonky Server odchozí pošty (SMTP) vyplňte: smtp.pamico-czech.cz

Poté klikněte na tlačítko „Další“.

 

V dalším okně zadejte Přihlašování k poště Internetu. Do kolonky Název účtu vyplňte své uživatelské jméno (nejčastěji část e-mailové adresy před znakem zavináče), do kolonky Heslo poté Heslo k Vašemu e-mailovému účtu.

 

Po kliknutí na tlačítko „Další“ by měl být Váš e-mailový účet nastaven a připraven pro použití v prostředí e-mailového klienta MS Outlook Express, klikněte na tlačítko „Dokončit“.

 


Zákaznický servis

Neváhejte a volejte:

484 840 000
772 720 000